stylingbumblebee

Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

Vad jag köpt på stan

Av Bumblebeee - 4 juni 2014 22:42

Hej jag har varit inne i city idag och köpt lite kläder till skolavslutningen och lite till vardag också.
Kommer inte riktigt ihåg priserna exat men kan dem på ett ungefär.


 
Newyorker - 89kr på rea






 

Newyorker - 99kr (jag vet inte om det blev något konstigt i kassan för det stod 199 på prislappen men 99kr på kvittot)




 

Skopunkten - 99kr




 

  

Skopunkten - 199kr (TROR JAG!)



  

Skopunkten - 29kr (TROR JAG!)




 

Indiska - ingen aning om vad dem kostade men runt 100 lappen tror jag




   
Lindex - 249kr


Jag ska ha tröjan från Lindex, byxorna från newyorker, de rosa skrona från skopunkten och någon silvrigt halsband på mig på skolavslutningen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bumblebeee - 17 juli 2014 20:02


Jag har nu hittat en ryggsäck som jag har letat efter så länge nu. Jag blev super glad när jag hittade den men sedan vart jag så besviken. Det är då en Leopardmönstrad Sweet ryggsäck som nu är slutsåld. Jag hittade den på http://kingstreet3.se är det...

Av Bumblebeee - 19 maj 2014 22:16

Du vet när du bara kollar runt lite på instagram eller vad som helst och så ser du ett klädespallag som är hur snyggt som helst och du bah "JAG MÅSTE HA DEN! men problemat är att du inte vart vart den finns att köpa eller beställa.Jag har hittat värl...

Av Bumblebeee - 10 maj 2014 10:56

Hej allihop! Jag tycker om att handla på nätet på små sidor som gud vet var jag hittar dem, men utav de riktigt stora kedjorna är H&M verkligen min absoluta favorit! Det finns allt från bra basplagg till damigare kläder till lite tuffare, mer edgy ...

Av Bumblebeee - 5 maj 2014 22:10

Hej♥ Snälla är det någon som vet varför #länkarna inte funkar? Jag vet inte hur man ska göra för att det ska funka..Om man bara skriver något såhär som typ www.bloggplatsen.se så funkar det men om man ska länka till något speciellt som till et...

Av Bumblebeee - 5 maj 2014 21:44

Först och främst, hej! Daniella heter jag, är snart fjorton år gammal och ska nu "dela" denna blogg med Hilma, som alltså då har skrivit alla tidigare inlägg.  Nu ska jag inte vara långdragen utan ska genast börja tipsa om kläder! Drop dead är ett ...

Presentation


MIN stil
MIN modeblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Super Mysigt

Muspekare

Blue Ice Cream Bar

Glass Muspekare


Skapa flashcards